Image

Pure Aroma Basic

Ukoliko želite da ostavite utisak i stimulišete dobro raspoloženje za vreme nekog posebnog korporativnog događaja, ambijentalni miris će podići energiju svih prisutnih, uneti dobre vibracije, a ujedno napraviti autentičnu mirisnu atmosferu koju ce svi prepričavati i dugo pamtiti.

Pure Aroma Renting

Pure Aroma Basic je usluga iznajmljivanja difuzera uz stručni savet prilikom odabira iz ponude već kreiranih mirisnih nota.

​U Pure Aroma Basic uslugu je uključena primarna procena prostora i preporuka izbora difuzera i mirisne note, rentiranje difuzera, pravovremena zamena refila, redovni mesečni obilazak radi servisa i dopune, besplatna montaža i demontaža uređaja. Odnosno nećete imati nikakve dodatne, sem navedenih, osnovnih mesečnih troškova.

Kreirajte svoj jedinstveni mirisni pečat.
Perfektno osmišljen za Vaš brend, ekskluzivno ga koristite samo vi.

Pure Aroma Logo

Ukoliko želite da budete potpuno unikatni, Pure Aroma eksperti za Vas mogu da kreiraju jedinstven kompanijski mirisni logo, čime ćete pojačati prepoznatljivost brenda i poslovni imidž. Mirisni logo izražava duh brenda, njegovu posebnost i postaje Vaš mirisni pečat koji Vas izdvaja iz prosečnosti i ističe jedinstvenost. U vremenu kada je sve teže dominirati u odnosu na konkurenciju, kreiranje Vašeg unikatnog mirisa može postati neprocenjivo vredna tačka razlikovanja i prepoznatljivosti.

Proces kreiranja mirisnog logo-a kompanije započinje detaljnom analizom radi kompletnog sagledavanja istorije kompanije odnosno brenda, filozofije, vizije, karakteristika prostora, i načina na koji brend želi da prenese miris. U cilju odredjivanja idealnog mirisa, Pure aroma eksperti prolaze sa klijentom kroz Upitnik mirisnog brendiranja. S obzirom da mirisi imaju različite psihološke efekte na ljudski um, bitno je da se odredi šta tačno klijent želi da postigne sa mirisom koji će na ovaj način da predstavlja kompaniju ili brend. Analizirajući ciljnu grupu, tematsku boju, vrednosti, identitet, pozicioniranost na tržištu i ciljeve, Pure aroma eksperti osmišljavaju miris koji odgovara profilu klijenta, dok u isto vreme sadrži psihološke komponente koje su neophodne da bi se njime što pozitivnije uticalo na klijente/ potrošače. Idealan miris kreiran na ovaj način postaje poznat kao mirisni logo kompanije, podjednako prepoznatljiv kao i vizuelni logo i slogan.

Prijavite se na našu mailing listu
i primajte obaveštenja o našim ponudama i proizvodima
Please fill the required field.
Info
Proizvodi
Social